lördag 1 december 2007

I love the U.S.A

Surprise, jag gillar USA!

Ok det är väl ingen nyhet men fan vad det var kul att hälsa på! Jag fick äntligen hänga med min sis' Shannon, galna Kara & Chris mfl. Jag shoppade en hel del eftersom $ är så klen mot vår SEK. En facial hos min favvo-lady på Spa Nordstrom hann jag givetvis med, inhandlade två jackor, snöboots, tvål från Bath & Body Works, mediciner mot cold & flu, några julklappar, cd skivor, and the list goes on. Kul var det iaf! Jag hann oxå med att gå på konsert: Kelly Clarkson var kalasbra live. Hon är ju Dallas tjejen som vann den första American Idol för er som inte vet. Dallas Cowboys football match (dock på TV) blev det med vilket jag saknar ofta hemma i Sverige, och sen en massa god mat så klart.

Jag saknar verkligen solen och utbudet i Dallas men än så länge leder Stockholm :-) Får se om det håller i långa långa längden, heehee.

1 kommentar:

Sus sa...

Dallas Vs Stockholm..
Jag finns i Stockholm, räknas det? ;)