onsdag 3 oktober 2007

Jaha, då var det dags igen

Min boss ringde precis.

Tillbaka till landet som inte använder toapapper och har hål i marken istället för toalett stolar... tvål är ju oxå rena rama lyxen! Åh så trevligt att jag fick vara hemma i hela SEX DAGAR.... fan! Jag hoppas vara hemma inom 3 veckor men törs inte lova något då vi är mitt i så kallade Telecom Peak Seaon.


Mitt jobb är ________ (fyll i de ord du tycker passar)

Nu e jag riktigt less på läget men oh well som man säger i Amerikat. Det är bara att bita ihop och jag är så tacksam att ha mina nära och kära som förstår. Ni är bäst!!

2 kommentarer:

Thilde sa...

Hihihi..... Bilden är Embert i ett nötskal.

Hörrö, du får i alla fall se lite av världen. Tänk på en annan som sitter och stirrar ut på fyllisarna runt Hornstull hela dagarna... urk!
Tänk att aldrig är man nöjd.

Puss & kram

Sus sa...

Nääär åker du?
Hinner vi?

Kram