torsdag 18 oktober 2007

Redan torsdag kväll??

Vart tar tiden vägen undrar jag? Nu är det redan torsdag kväll, dagarna bara svishar förbi samtidigt som det känns som timmarna sniglar sig fram - hur e de möjligt?

Sen jag kom till Kina har jag mest jobbat non-stop men igår kväll tog vi oss minsann ett välförtjänt järn :-) Fick "besök" av 2 amerikanska kollegor från mitt team och vi åt Japanskt och drack det mesta. Vi hamnade i hotel baren där ett gräsligt band från Filipinerna spelar varje kväll. Spontan-karaoke välkomnas och uppmuntras... Jäkla Asiater, haha! Dock måste jag säga att jag kommer ALDRIG att plåga mina vänner genom att sjunga karaoke. Nej nej.

Det var första roliga kvällen med jobbet på mycket länge. Kom i säng runt 03 och idag har vi mått som vi förtjänar. Men det var det värt!

Inga kommentarer: