onsdag 31 oktober 2007

Vardag igen - äntligen

Jag har varit hemma en underbar vecka och har hunnit se flertalet vänner redan. Det gör mig såå glad! Solen skiner och löven byter färg, visst är det kallt men jag gillar hösten i Sverige. Kanske för att jag fyller år om en vecka, haha :-)

På gång just nu:
Försöker ta mig igenom boken Män som hatar kvinnor.
Leker med tanken att köpa lägenhet i Stockholms innerstad.
Måste köpa vinterdäck snarast.
Gå till tandläkaren och diverse andra läkare.
Funderar på vad jag ska överraska mig själv med i födelsedagspresent :-)

Jag har inga spännande uppdateringar och det passar mig utmärkt! Jag njuter av friden på hemmaplan... Hoppas ni mår bra.

1 kommentar:

jenny sa...

Hej du fining! Män som hatar kvinnor är suverän, liksom resten av serien. Hoppas du läser dom i följd :-) Jag tyckte den sista, Luftslotten som sprängdes, var bäst. Hoppas du får en härlig födelsedag imorgon! Gratulerar i förskott!
Kram